Efterlängtade bilder!

Här kommer lite bilder från Kenya! (äntligen) De är tagna med Camillas kamera.

På bilden: En del av hotellet vi bodde på första och sista dagen. Kolpin hette det.

Inne på Wayo-wayo hela gruppen är samlad men på kortet från vänster: Lina, tror hon hette Minni eller något den lilla tjejen, Lotta, Jag (Mimmi) och Alexander.


Kevin och Paul under frukosten i Mombasa.


Malindis flygplats. Från vänster: Robin, Alexander, jag (Mimmi), Jens, Camilla, Christoffer, Lotta, Malin, Claudia, Lina


Flygplatsen i Lamu. Alexander, Paul och Lotta.


Utsikten ifrån Jannat House på Lamu. Claudia är på bilden.


Ama school i Lamu.


Shella beach. Richard är nedgrävd och Anthony är nästa. Den som hjälper till är Paul.


Jannat. Båten vi åkte runt med till tätningen, stranden m.m.

Eftersom det är så många bilder så kan jag inte lägga upp alla nu. Detta får räcka tills imorgon då jag lägger upp fler.

Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0